Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Spoty TV i reklamy telewizyjne – produkcja full service

 

Braliśmy udział w produkcjach dla

logo - pasek

 

Obejrzyj kilka naszych realizacji

Produkcja wykonana między innymi techniką 3D na potrzeby kampanii spotów reklamowych w telewizji.

Spot reklamowy dla OXIMO to było prawdziwe wyzwanie. Gra świateł, nagrania live action i zastosowanie techniki 3D na wysokim poziomie. Wszystko po to, by jak najlepiej pokazać wycieraczki w akcji. Wyprodukował, wyreżyserował i stworzył koncepcję Paweł Łaźniak. Wraz z P. Enerlichem zajął się także postprodukcją. Zdjęcia stworzył Maciej Bokiej, muzykę Rafał Lieder praz Paweł Kujawa, a animację 3D Adrian Kozanecki.

 
Spoty TV i reklamy telewizyjne
 

Spot promujący produkt marki Pharmaceris seria A – HYALURO-SENSILIUM.

Dla Labolatorium Kosmetycznego Dr Irena Eris stworzyliśmy spot reklamowy produktu marki Pharmaceris. Kwas Hialuronowy w Wodnym Kremie wymagał od nas wyjątkowego potraktowania. Spot uwydatnia zastosowanie i najważniejsze cechy produktu. Klip powstał w dwóch wersjach językowych (polskiej oraz angielskiej), dzięki czemu sprawdzi się również na zagranicznych rynkach. Wykonaliśmy go w całości techniką animacji 3D, również symulację wody. Compositingiem zajął się Paweł Łaźniak, za 3D modeling odpowiedzialny był Karol Siemieniago, a wideo wyprodukował Filip Gąsiorek. Reklama została stworzona z myślą o kampanii w TV oraz Internecie.

 

Produkcja spotu społecznego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku.

Spot społeczny musi oddziaływać na uczucia widza, wzbudzać w nim emocje – te pozytywne i negatywne. Taki klip powinien zostawić na odbiorcy jakiś ślad, dać powód do rozmyślań. W filmie dla MOPR w Gdańsku zawarliśmy krótką historię chłopca, który zamienia się w mężczyznę. Wideo ma pokazać, że warto jest zostawać rodziną zastępczą. Scenariusz filmu oraz jego reżyseria należały do Michała Środka. Produkcją oraz zdjęciami zajął się Marcin Zdziuch. Za światło odpowiedzialny był Maciej Jagielski, za scenografię Aleksandra Ciapka, a za make-up Mariola Smolińska. Emil Neumann zadbał natomiast o udźwiękowienie.

 

Wiosenny spot reklamowy polskiej marki rowerowej Kross. Zdjęcia
zrealizowano na południu Hiszpanii w okolicach Malagi.

W reklamie rowerów postawiliśmy na pokazanie głównego bohatera w jak najlepszym świetle. Produkt ukazany jest w ruchu, w wymagających warunkach. Różne typy ujęć i muzyka nadają reklamie jeszcze więcej dynamiki, a piękne widoki są dodatkową wizualną ucztą dla widza. Jakub Klawikowski zajął się produkcją oraz reżyserią klipu. Wideo trafiło do telewizji.

 

Scenariusz, storyboardy, rysunki, animacje, render produktu zostały
wykonane w ciągu 30 dni roboczych.

Reklama TOXAN to w pełni animowana produkcja. Ułatwiło to nam nadanie zwierzętom ludzkich cech. Reklama jest humorystyczna, a my możemy obiecać, że przy jej tworzeniu nie ucierpiało żadne żywe stworzenie. 😉 Wideo wyreżyserowane jest przez Krzysztofa Kujawskiego, a za produkcję odpowiedzialny był Filip Gąsiorek.

 

Film promujący produkty marki TaoTao – Strir fry with noodles. Zdjęcia zrealizowano na terenie firmy klienta.

Animacja, wyjątkowe zdjęcia i muzyka ściśle związana z wizerunkiem marki – to właśnie pokazaliśmy w spocie dla TaoTao. Prezentuje on szerokie zastosowanie produktów firmy, nie tylko ograniczając się do azjatyckich potraw. Krótka forma, która zawiera w sobie wiele informacji. Klip powstał z myślą o Internecie na zlecenie Tan-Viet International S.A. Za produkcję oraz zdjęcia jest odpowiedzialny Michał Środek.

 

Produkcja dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przedstawiająca projekt „Kierunek na pracę”.

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku uruchomił nowy projekt, a dzięki wideo łatwiej mógł zaprezentować go widzom. Zawarliśmy w nim prosty przekaz, który jest kwintesencją działań WUP w ramach nowego projektu. Estetyczne ujęcia, połączone z animacją i lektorem. Reżyserem był Dawid Napierała. Zdjęciami, montażem i animacjami zajęli się Marcin Brach oraz Michał Giorew. Kierownikiem produkcji była Julia Zwierzewska, a scenariusz stworzyła Grupa IMPACT.

 

Spot telewizyjny reklamujący wydarzenie – Festiwal Damy Ognia 2019.

Międzynarodowe Pokazy Pirotechniczne to jedno z największych tego typu widowisk w Europie. W jego trakcie odbywają się pokazy laserowe oraz sztucznych ogni. Eventowi towarzyszą koncerty oraz muzyka na żywo, występy Teatru Ognia oraz strefa gastronomiczna. 15-sekundowy spot promocyjny reklamuje kolejne odsłony wydarzenia. W krótkim czasie udało nam się zawrzeć najważniejsze elementy widowiska i spektakularne ujęcia. Do tego dodaliśmy lektora i napisy, dzięki czemu wszystko tworzy atrakcyjną dla widza, spójną całość. Zdjęciami z dołu zajął się Patryk Feler, a ujęcia z drona wykonał Mateusz Bogacki. Wideo zmontował Paweł Łaźniak, a wyprodukował je Filip Gąsiorek.

 

Scenariusz, storyboardy, casting, lokacje, plan zdjęciowy i postprodukcja
zostały wykonane w ciągu 20 dni roboczych.

Element humorystyczny, połączenie nagrań żywych zwierząt z animacją, pozwalającą na nadanie im nieco ludzkich cech. Spot przeznaczony jest bowiem dla określonej grupy odbiorców, postaraliśmy się więc trafić do nich. Wideo wywołuje pozytywne emocje, jednocześnie przekazując informacje o produkcie. Produkcja – Filip Gąsiorek, reżyser Krzysztof Kujawski. Klip został stworzony z myślą o telewizji, na zlecenie Fregat S.A.

 

Spoty TV i reklamy telewizyjne

 

Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film

 

Spot reklamowy jest jednym z najlepszych sposobów promocji ze względu na ogromny zasięg, możliwość pokazania i przekazania wielu informacji w krótkim czasie oraz zawarcia bezpośredniego komunikatu. To, na jakim pomyśle zostanie oparty i w jaki sposób będzie zrealizowany, ma kluczowe znaczenie. Dobrze zaplanowana reklama telewizyjna osiągnie swój cel poprzez wywołanie odpowiednich emocji, a następnie reakcji widza i zachęcenie go do zakupu. Stosując się do sprawdzonych procedur tworzymy spoty, które dają efekty i potrafią wyróżnić się w bloku reklamowym.

Spoty TV i reklamy telewizyjne – proces realizacji

  1. Weryfikacja briefu i określenie profilu odbiorcy spotu
  2. Analiza prawna (w zależności od rodzaju reklamowanego produktu)
  3. Przygotowanie wstępnej koncepcji scenariusza
  4. Ustalenie tekstu dla lektora
  5. Konsultowanie z klientem opracowanych materiałów
  6. Stworzenie scenariusza docelowego
  7. Przygotowanie shooting board
  8. Przekazanie materiałów do stacji TV w celu potwierdzenia zgodności z regulaminem
  9. Wybór lektora i nagranie w studiu dźwiękowym
  10. Organizacja castingu (opcjonalnie)
  11. Ustalenie lokacji lub wybór studia
  12. Organizacja i realizacja zdjęć na planie
  13. Wstępny montaż, a następnie konsultacja z klientem
  14. Etap postprodukcji oraz udźwiękowienie
  15. Przekazanie gotowego materiału na ustalonym nośniku

 


REALIZUJEMY ZLECENIA Z CAŁEJ POLSKI – JESTEŚMY W 16 MIASTACH

Dzwoń śmiało w godz. 9:00 – 19:00 – 22 299 12 15

Wypracowaliśmy procedurę częściowo zdalnej realizacji zleceń. Postprodukcję realizujemy w siedzibie.
Materiał nagrywają operatorzy z 16 miast w Polsce. Dzięki temu mamy krótkie terminy realizacji.

mapa

Zasięg: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Białystok, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń

Braliśmy udział w produkcjach dla firm: