Filmy rekrutacyjne – produkcja filmów z charakterem
Film rekrutacyjny to coś więcej niż ogłoszenie o pracy w formie wideo. Taka forma zdobywa coraz więcej zwolenników dlatego, że wywołuje duże zainteresowanie ze strony odbiorców. Poza przedstawieniem konkretnej oferty pracy i określeniem jej warunków można przede wszystkim pokazać potencjalnym kandydatom ich przyszłe środowisko pracy. Dodatkowo, jeśli pracę w danej firmie rekomendują jej pracownicy, wzbudza to większe zaufanie i buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Są pewne elementy, które sprawią, że film employerbrandongowy będzie bardzo popularny i spotka się z pozytywnym przyjęciem, jak i takie które mogą go pogrążyć. Wiemy jakich błędów nie popełniać i skutecznie pomagamy rekrutować najlepszych pracowników.
Braliśmy udział w produkcjach dla
Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film
Zobacz kilka naszych realizacji
Produkcja dla działu HR Adecco Poland.
Produkcja dla dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przedstawiający projekt
„Kierunek na pracę”.
Proces realizacji – produkcja filmów rekrutacyjnych
- Stworzenie profilu odbiorcy filmu na podstawie briefu
- Wytypowanie najważniejszych cech przedsiębiorstwa
- Sprecyzowanie celów jakie ma osiągnąć film
- Ustalenie korzyści i wartości dodanych dla kandydata
- Opracowanie wstępnej koncepcji scenariusza (treatment)
- Konsultacja z klientem
- Stworzenie scenariusza docelowego
- Wybór i nagranie głosu lektora – opcjonalnie
- Przygotowanie shooting board (rysunkowy opis scen)
- Dobór pracowników do poszczególnych ról w filmie
- Dostosowanie siedziby klienta do planu filmowego
- Organizacja i realizacja zdjęć na planie
- Wstępny montaż, po którym następuje konsultacja
- Postprodukcja, udźwiękowienie, dodanie lektora – opcjonalnie
- Przekazanie gotowego materiału na ustalonym nośniku