Filmy rekrutacyjne dla HR – czyli produkcja filmów typu employer branding.
Braliśmy udział w produkcjach dla
Zobacz kilka naszych realizacji
Produkcja dla działu HR Adecco Poland
W krótkiej formie udało nam się zawrzeć wszystkie najważniejsze cechy Adecco. Wideo zachęca do firmy zarówno potencjalnych klientów, jak i kandydatów na pracowników. Jest połączeniem nagrań z planszową animacją 2D, co razem daje spójny obraz i pozwala na przekazanie dokładnych informacji. Za produkcję, zdjęcia oraz montaż odpowiedzialny był Paweł Łaźniak.
Produkcja dla dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przedstawiający projekt
„Kierunek na pracę”
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku uruchomił nowy projekt, a dzięki wideo łatwiej mógł zaprezentować go widzom. Zawarliśmy w nim prosty przekaz, który jest kwintesencją działań WUP w ramach nowego projektu. Estetyczne ujęcia, połączone z animacją i lektorem. Reżyserem był Dawid Napierała. Zdjęciami, montażem i animacjami zajęli się Marcin Brach oraz Michał Giorew. Kierownikiem produkcji była Julia Zwierzewska, a scenariusz stworzyła Grupa IMPACT.
Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film
Film rekrutacyjny to coś więcej niż ogłoszenie o pracy w formie wideo. Taka forma zdobywa coraz więcej zwolenników dlatego, że wywołuje duże zainteresowanie ze strony odbiorców. Poza przedstawieniem konkretnej oferty pracy i określeniem jej warunków, można przede wszystkim pokazać potencjalnym kandydatom ich przyszłe środowisko pracy. Dodatkowo, jeśli pracę w danej firmie rekomendują jej pracownicy, wzbudza to większe zaufanie i buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Są pewne elementy, które sprawią, że film employerbrandingowy będzie bardzo popularny i spotka się z pozytywnym przyjęciem, jak i takie, które mogą go pogrążyć. Wiemy, jakich błędów nie popełniać i skutecznie pomagamy rekrutować najlepszych pracowników.
Proces realizacji – produkcja filmów rekrutacyjnych
- Stworzenie profilu odbiorcy filmu na podstawie briefu
- Wytypowanie najważniejszych cech przedsiębiorstwa
- Sprecyzowanie celów jakie ma osiągnąć film
- Ustalenie korzyści i wartości dodanych dla kandydata
- Opracowanie wstępnej koncepcji scenariusza (treatment)
- Konsultacja z klientem
- Stworzenie scenariusza docelowego
- Wybór i nagranie głosu lektora – opcjonalnie
- Przygotowanie shooting board (rysunkowy opis scen)
- Dobór pracowników do poszczególnych ról w filmie
- Dostosowanie siedziby klienta do planu filmowego
- Organizacja i realizacja zdjęć na planie
- Wstępny montaż, po którym następuje konsultacja
- Postprodukcja, udźwiękowienie, dodanie lektora – opcjonalnie
- Przekazanie gotowego materiału na ustalonym nośniku
Warszawa
ul. Elektoralna 13 lok 121
00-137 Warszawa
warszawa@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Anna Mazurek
Wrocław
ul. Leszczyńskiego 4 lok 29
50-078 Wrocław
wroclaw@festekipa.pl
tel. 71 307 37 57

Adam Wiśniewski
Poznań
ul. Taczaka 24 lok 103
61-819 Poznań
poznan@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Aleksandra Wójcicka
Kraków
ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
krakow@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Agnieszka Zielińska
Łódź
al. Kościuszki 80/82
90-437 Łódź
lodz@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Marek Grabowski
Katowice
ul. Sobieskiego 11 lok. CD18
40-084 Katowice
katowice@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Martyna Kaczmarek
Gdańsk
ul. Wassowskiego 12/27
80-225 Gdańsk
gdansk@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04

Aneta Stępień
Gdynia
ul. Łowicka 32
81-504 Gdynia
gdynia@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04
