Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Filmy rekrutacyjne – produkcja filmów z charakterem

Film rekrutacyjny to coś więcej niż ogłoszenie o pracy w formie wideo. Taka forma zdobywa coraz więcej zwolenników dlatego, że wywołuje duże zainteresowanie ze strony odbiorców. Poza przedstawieniem konkretnej oferty pracy i określeniem jej warunków, można przede wszystkim pokazać potencjalnym kandydatom ich przyszłe środowisko pracy. Dodatkowo, jeśli pracę w danej firmie rekomendują jej pracownicy, wzbudza to większe zaufanie i buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Są pewne elementy, które sprawią, że film employerbrandingowy będzie bardzo popularny i spotka się z pozytywnym przyjęciem, jak i takie, które mogą go pogrążyć. Wiemy, jakich błędów nie popełniać i skutecznie pomagamy rekrutować najlepszych pracowników.

Braliśmy udział w produkcjach dla

logo - pasek

 

filmy promocyjne - przyk-ady

 

Zobacz kilka naszych realizacji

Produkcja dla działu HR Adecco Poland

W krótkiej formie udało nam się zawrzeć wszystkie najważniejsze cechy Adecco. Wideo zachęca do firmy zarówno potencjalnych klientów, jak i kandydatów na pracowników. Jest połączeniem nagrań z planszową animacją 2D, co razem daje spójny obraz i pozwala na przekazanie dokładnych informacji.

 

Produkcja dla dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy, przedstawiający projekt
„Kierunek na pracę”

Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku uruchomił nowy projekt, a dzięki wideo łatwiej mógł zaprezentować go widzom. Zawarliśmy w nim prosty przekaz, który jest kwintesencją działań WUP w ramach nowego projektu. Estetyczne ujęcia, połączone z animacją i lektorem. Reżyserem był Dawid Napierała. Zdjęciami, montażem i animacjami zajęli się Marcin Brach oraz Michał Giorew. Kierownikiem produkcji była Julia Zwierzewska, a scenariusz stworzyła Grupa IMPACT.

 

fimy promocyjne - cena

Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film

 

Proces realizacji – produkcja filmów rekrutacyjnych

  1. Stworzenie profilu odbiorcy filmu na podstawie briefu
  2. Wytypowanie najważniejszych cech przedsiębiorstwa
  3. Sprecyzowanie celów jakie ma osiągnąć film
  4. Ustalenie korzyści i wartości dodanych dla kandydata
  5. Opracowanie wstępnej koncepcji scenariusza (treatment)
  6. Konsultacja z klientem
  7. Stworzenie scenariusza docelowego
  8. Wybór i nagranie głosu lektora – opcjonalnie
  9. Przygotowanie shooting board (rysunkowy opis scen)
  10. Dobór pracowników do poszczególnych ról w filmie
  11. Dostosowanie siedziby klienta do planu filmowego
  12. Organizacja i realizacja zdjęć na planie
  13. Wstępny montaż, po którym następuje konsultacja
  14. Postprodukcja, udźwiękowienie, dodanie lektora – opcjonalnie
  15. Przekazanie gotowego materiału na ustalonym nośniku

REALIZUJEMY ZLECENIA Z CAŁEJ POLSKI – JESTEŚMY W 16 MIASTACH

Dzwoń śmiało w godz. 9:00 – 19:00 – 22 299 12 15

Wypracowaliśmy procedurę częściowo zdalnej realizacji zleceń. Postprodukcję realizujemy w siedzibie.
Materiał nagrywają operatorzy z 16 miast w Polsce. Dzięki temu mamy krótkie terminy realizacji.

mapa


Zasięg: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Białystok, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń

Braliśmy udział w produkcjach dla firm: