Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Filmy reklamowe i promocyjne – produkcja filmów, które sprzedają

Film reklamowy może być bardzo skuteczną formą promocji. Trzeba jedynie umiejętnie to wykorzystać. Sekret tkwi w oryginalnym pomyśle i dobrym wykonaniu. Wideo promocyjne odnosi sukces wówczas, gdy zainteresuje widzów i skłoni do działania. Dlatego zwracamy szczególną uwagę na proces przygotowania do produkcji: poznanie oczekiwań klienta, określenie grupy docelowej i stworzenie odpowiedniej, przemyślanej koncepcji. Dzięki temu nasze filmy są ukierunkowane na konkretne cele i z łatwością je osiągają.

Braliśmy udział w produkcjach dla

logo - pasek

Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film

filmy promocyjne - przyk-ady

 

Zobacz kilka naszych realizacji

Jesienny spot reklamowy polskiej marki odzieżowej Diverse.  Zdjęcia zrealizowano w USA na ulicach Nowego Jorku.

Jak lepiej zaprezentować ubrania, niż pokazać je w ruchu? Nieprzypadkowo wybraliśmy także lokalizację. Odzież stylistycznie idealnie wpasowuje się w industrialny klimat Nowego Jorku, a miejski styl marki odzwierciedliśmy w klipie. Do tego muzyka podkreślająca charakter wideo, które ma zaprezentować ubrania i dodatki. Film spełnia swoje główne zadanie – przede wszystkim prezentuje produkty, jednak w estetyczny sposób, pokazując je widzowi w nienachalny sposób. Produkcją, reżyserią oraz zdjęciami zajął się Krzysztof Kujawski. Film powstał z myślą o kampanii w Internecie na zlecenie ETOS S.A.

 

Film promocyjny dla wiodącego producenta okien Vetrex sp. z o. o. Produkcja wykonana dla agencji reklamowej Brandish.

Reklama okien wymagała niesztampowego pomysłu i ukazania, czym nasz produkt różni się od innych. W przypadku firmy Vertex wykorzystaliśmy została historia, która przydarzyła się na pewno każdemu. W nienarzucający się sposób spot znajduje rozwiązanie problemu, a jest nim główny bohater reklamy – okna uchylno-przesuwne. Lektor dodatkowo wyjaśnia dokładne zastosowanie produktu, uzupełniając obraz. Dużą rolę grają tu także barwy i główna bohaterka, z którą można się utożsamić. Film do Internetu, przygotowany dla agencji Brandish, wyprodukowany przez Pawła Łaźniaka.

 

Kompleksowa produkcja zwiastuna do filmu pt. Kucyk reż. Macieja Barczewskiego

Dobry film zawsze obroni się sam. Każdemu dziełu potrzeba jednak odpowiedniej promocji, a jej podstawą jest odpowiednio zmontowany trailer. Wideo oddziałuje na emocje widza, muzyka świetnie zgrywa się z tekstem. Wybrane przez nas sceny pokazują, czego możemy się spodziewać, jednak nie ujawniają jasno wszystkich sekretów historii zawartej w filmie. Klip jest wyprodukowany i wyreżyserowany przez Krzysztofa Kujawskiego z myślą o promocji w Internecie.

 

Zimowy spot reklamowy polskiej marki odzieżowej Diverse.  Zdjęcia zrealizowano w USA na ulicach Nowego Jorku.

Film wyprodukowany jest przez Krzysztofa Kujawskiego, który zajął się także jego reżyserią oraz zdjęciami. Powstał na zlecenie ETOS S.A. do kampanii internetowej.

 

Rejestracja prac remontowych statku Norman Spirit zmieniającego się w Calais Seaways przebywającego w Porcie Gdynia.

Ilu z nas ma szansę zobaczyć, jak wyglądają prace remontowe na ogromnym statku? Film promocyjny DFSD SEAWAYS umożliwia to swoim odbiorcom, zapraszając ich do obserwacji zmiany marki maszyny. Pokazaliśmy w nim ten biznes od innej strony, a metoda timelapse uświadamia widzowi ogrom prac i ich dokładność, a jednocześnie nie marnuje jego czasu, pokazując je w kilkuminutowej pigułce. Za zdjęcia i produkcję odpowiedzialny był Paweł Łaźniak. Wideo powstało na zlecenie DFDS Seaways.

 

Spot Restauracji Natura w nadmorskiej miejscowości Rozewie.  Zdjęcia zrealizowano na terenie klienta w Rozewiu.

Co jest najważniejsze w restauracji? Naturalnie dobre jedzenie. Postaraliśmy się, by spot Restauracji Natura jak najlepiej pokazywał świeżość i wysoką jakość produktów oraz przygotowywanych potraw. Użyta przez nas muzyka dodatkowo podkreśla te aspekty. Przeprowadzamy widza od momentu zebrania składników do podania dania na stół. Wyjątkowe zdjęcia sprawiają, że odbiorca ma ochotę sam spróbować tego, co widzi na ekranie. Produkcją i reżyserią zajął się w tym przypadku Maciej Jagielski, a Michał Środek był odpowiedzialny za zdjęcia. Film, na zlecenie Restauracji Natura, powstał z myślą o Internecie oraz TV.

 

Film promujący ekspres do kawy The Nest Coffemaker firmy De’Longhi.  Zdjęcia zrealizowano w studio filmowym w Gdańsku.

W spocie dla firmy De’Longhi pokazaliśmy, że nagrania w studio nie muszą być nudne i podobne do innych. Postaraliśmy się pokazać wszystkie aspekty i zalety ekspresu do kawy. Film mówi sam za siebie – z tego powodu zrezygnowaliśmy z lektora. Estetyczne ujęcia pozwalają niemalże poczuć zapach świeżo zmielonej i przygotowanej kawy. Wideo zostało nagrane do Internetu oraz do prezentacji na targach. Produkcja i zdjęcia autorstwa Michała Środka.

 

Film promujące grę interaktywną Professor Why World of Chemistry – skierowana na rynki anglojęzyczne.

Niesztampowy pomysł na grę był dla nas jednocześnie ułatwieniem, jak i utrudnieniem. Musieliśmy bowiem przekazać w reklamie jak wygląda rozgrywka, nie ujawniając jednak zbyt wiele. Wybraliśmy głównych bohaterów, którzy wiekiem przedstawiają grupę docelową producenta. Spot skierowany jest na rynki anglojęzyczne, więc dopasowaliśmy odpowiednio lektora. Wideo prezentowane było na targach oraz w Internecie. Zostało wyprodukowane przez Pawła Łaźniaka.

 

Film promocyjny pierwszego polskiego sportowego samochodu Arrinera.

Wyżej możesz obejrzeć proces powstawania reklamy pierwszego polskiego sportowego auta. Ujawniliśmy w nim wszystko, co złożyło się na ostateczny, spektakularny wygląd spotu. Bez wątpienia pokazuje on samochód Arrinera od najlepszej strony. Klip, wyprodukowany przez Pawła Łaźniaka, przeznaczony był do promocji w Internecie oraz na różnych targach.

 

fimy promocyjne - cena

 

Proces realizacji – produkcja filmów promocyjnych
i reklamowych

  1. Stworzenie profilu odbiorcy filmu na podstawie briefu
  2. Określenie pola eksploatacji filmu
  3. Przygotowanie wstępnej koncepcji filmu (treatment)
  4. Wspólna konsultacja z klientem – możliwe modyfikacje
  5. Napisanie scenariusza docelowego
  6. Stworzenie storyboardów (rysunki poszczególnych scen)
  7. Organizacja castingu i ustalenie lokacji
  8. Organizacja i realizacja zdjęć na planie
  9. Wstępny montaż i konsultacja
  10. Postprodukcja wraz z udźwiękowieniem
  11. Przekazanie gotowego materiału na uprzednio wybranym nośniku

REALIZUJEMY ZLECENIA Z CAŁEJ POLSKI – JESTEŚMY W 16 MIASTACH

Dzwoń śmiało w godz. 9:00 – 19:00 – 22 299 12 15

Wypracowaliśmy procedurę częściowo zdalnej realizacji zleceń. Postprodukcję realizujemy w siedzibie.
Materiał nagrywają operatorzy z 16 miast w Polsce. Dzięki temu mamy krótkie terminy realizacji.

mapa


Zasięg: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Białystok, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń

Braliśmy udział w produkcjach dla firm: