3
Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Filmy korporacyjne i wizerunkowe – produkcja filmów z duszą

 

Braliśmy udział w produkcjach dla

logo - pasek

 

Zobacz kilka naszych realizacji

Produkcja dla Norwood Sp.z.o.o. skierowana na rynki zagraniczne

Dzięki wideo każdy jego odbiorca może dokładnie prześledzić proces realizacji zamówień i tworzenia produktów. Zaproszenie widzów wewnątrz przedsiębiorstwa dodało w tym przypadku autentyczności, udowodniło jego fachowość i staranność. W filmie zaprezentowaliśmy produkty i cały system, począwszy od złożenia zamówienia, do zapakowania go do transportu. W klipie wystąpili prawdziwi pracownicy, “przyłapani” na codziennej pracy, dzięki czemu wszystko wygląda naturalnie. Zbliżenia na produkty wskazują natomiast ich wysoką jakość. Film wyprodukowany został przez Adama Burdyło, a zdjęciami zajęli się Michał Środek oraz Michał Grzyb.

 

Film korporacyjny dla Grupy GPEC na targi branży ciepłowniczej.

Film korporacyjny ma za zadanie przekazać widzowi jak najwięcej informacji w optymalnym czasie. W spocie dla Grupy GPEC zawarliśmy wszystko, co warto wiedzieć o firmie – czym się zajmuje, jak działa, czym tak naprawdę jest. Wyjątkowe ujęcia z drona dają odbiorcy uczucie, że ogląda wideo o naprawdę ważnej, dużej korporacji. Spot powstał na targi branżowe oraz jako fragment promocji w Internecie. Wyprodukowany został przez Adama Burdyło. Zdjęcia przygotowali natomiast Michał Środek oraz Michał Grzyb.

 

Produkcja dla LPP S.A. wykonana między innymi techniką 3D na potrzeby kampanii informacyjnej w internecie

Informacyjne wideo, które wyjaśnia system używany przez firmę LPP. Połączyliśmy w nim animacje 3D, pomagające zrozumieć działanie procesów oraz nagrania live action. Dzięki temu rzeczywistość spotyka się z zaprogramowanymi systemami. Do tego angielski lektor, który pozwoli dotrzeć wideo do większej ilości ludzi. Wszystko to daje LPP wizerunek nowoczesnej, świetnie zorganizowanej firmy z innowacyjnymi rozwiązaniami – właśnie taki był cel klipu. Wyprodukował i przygotował zdjęcia Michał Grzyb.

Filmy korporacyjne i wizerunkowe

Produkcja filmu dla DFDS Seaways. Rejestracja prac remontowych statku Norman Spirit zmieniającego się w Calais Seaways.

Ilu z nas ma szansę zobaczyć, jak wyglądają prace remontowe na ogromnym statku? Film promocyjny DFSD SEAWAYS umożliwia to swoim odbiorcom, zapraszając ich do obserwacji zmiany marki maszyny. Pokazaliśmy w nim ten biznes od innej strony, a metoda timelapse uświadamia widzowi ogrom prac i ich dokładność, a jednocześnie nie marnuje jego czasu, pokazując je w kilkuminutowej pigułce. Za zdjęcia i produkcję odpowiedzialny był Paweł Łaźniak.

 

Animacja, film wizerunkowy dla Grand Parade

Grand Parade, które jest częścią przedsiębiorstwa William Hill, otworzyła swoją siedzibę w Krakowie. Z tej okazji stworzyliśmy dla firmy wyjątkową animację. Łączy ona w sobie nagrania live action i fotografie z animowanymi przejściami oraz tekstem. Ta koncepcja świetnie łączy się z technologicznym charakterem firmy. Pokazuje jej najważniejsze aspekty w dynamiczny sposób. Film wykonał Mateusz Czekalski.

 

Produkcja dla Adecco Poland z okazji rocznicy 20-lecia działalności w Polsce

Adecco istnieje na polskim rynku już ponad 20 lat. Stworzyliśmy dla marki wyjątkowy film, łączący w sobie język polski oraz angielski. Dzięki temu skierowany jest na międzynarodowy rynek. Jest hybrydą wideo z pracownikami w roli głównej i animacji, ujawniającej historię firmy. Klientowi zależało na dokładności – jest w nim zawartych wiele ważnych szczegółów, pokazane różne strony, aspekty i akcje marki. Produkcją i zdjęciami zajął się Paweł Łaźniak.

 

Film dla New Events, organizatora uroczystości z okazji 100-lecia firmy
Chevrolet na rynku światowym i polskim.

Setna rocznica to idealna okazja, by przypomnieć odbiorcom historię firmy, jej początki, rozwój i aktualny wygląd. Użyliśmy w nim nowych ujęć, jak i archiwalnych nagrań oraz zdjęć. Wszystko wygląda dzięki temu autentycznie. Lektor opowiada dokładniej to, co chce przekazać marka. Wideo uzupełnia jego wypowiedzi, dzięki czemu wszystko tworzy spójny obraz. Film powstał z myślą o konferencji i evencie uświetniających 100-lecie Chevrolet. Wyprodukowany przez Pawła Łaźniaka.

 

Tak możemy pracować dla Ciebie – zobacz film

Film korporacyjny czy wizerunkowy to nie tylko skuteczny sposób promowania firmy, ale też możliwość zaprezentowania siebie, swoich pracowników, procesu produkcji, procedur panujących w firmie. Odpowiednio zrealizowane wideo stanie się sposobem komunikacji z klientami (zarówno obecnymi, jak i przyszłymi) i wizytówką przedsiębiorstwa. Na podstawie wielu doświadczeń związanych z realizacją tego typu filmów opracowaliśmy listę poszczególnych etapów, której realizowanie krok po kroku prowadzi do stworzenia przemyślanego i opartego na unikalnym pomyśle filmu korporacyjnego.

 

Filmy korporacyjne i wizerunkowe

 

Proces realizacji – produkcja filmów korporacyjnych i wizerunkowych

  1. Określenie profilu odbiorcy filmu na podstawie briefu
  2. Ustalenie najważniejszych cech przedsiębiorstwa
  3. Wyznaczenie celów jakie ma osiągnąć film
  4. Stworzenie wstępnej koncepcji scenariusza (treatment)
  5. Konsultacja z klientem – możliwe modyfikacje
  6. Stworzenie scenariusza docelowego
  7. Przygotowanie shooting board (rysunkowy opis scen)
  8. Dobór pracowników do poszczególnych ról w filmie
  9. Dostosowanie lokacji klienta do planu filmowego
  10. Organizacja i realizacja zdjęć na planie
  11. Wstępny montaż + konsultacja
  12. Postprodukcja + udźwiękowienie + lektor (opcjonalnie)
  13. Przekazanie gotowego materiału na ustalonym nośniku

 

Warszawa

ul. Elektoralna 13 lok 121
00-137 Warszawa
warszawa@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Anna Mazurek

Koordynator projektu

Wrocław

ul. Leszczyńskiego 4 lok 29
50-078 Wrocław
wroclaw@festekipa.pl
tel. 71 307 37 57

Adam Wiśniewski

Koordynator projektu

Poznań

ul. Taczaka 24 lok 103
61-819 Poznań
poznan@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Aleksandra Wójcicka

Koordynator projektu

Kraków

ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków
krakow@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Agnieszka Zielińska

Koordynator projektu

Łódź

al. Kościuszki 80/82
90-437 Łódź
lodz@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Marek Grabowski

Koordynator projektu

Katowice

ul. Sobieskiego 11 lok. CD18
40-084 Katowice
katowice@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

Martyna Kaczmarek

Koordynator projektu

Gdańsk

ul. Wassowskiego 12/27
80-225 Gdańsk
gdansk@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04

Aneta Stępień

Koordynator projektu

Gdynia

ul. Łowicka 32
81-504 Gdynia
gdynia@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04

Filip Gąsiorek

Prezes Zarządu

WARSZAWA

ul. Elektoralna 13 lok 121
00-137 Warszawa

warszawa@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

GDAŃSK

ul. Wassowskiego 12/27
80-225 Gdańsk

gdansk@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04

ŁÓDŹ

al. Kościuszki 80/82
90-437 Łódź

lodz@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

GDYNIA

ul. Łowicka 32
81-504 Gdynia

gdynia@festekipa.pl
tel. 58 380 08 04

WROCŁAW

ul. Leszczyńskiego 4 lok 29
50-078 Wrocław

wroclaw@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

KATOWICE

ul. Sobieskiego 11 lok. CD18
40-084 Katowice

katowice@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

POZNAŃ

ul. Taczaka 24 lok 103
61-819 Poznań

poznan@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15

KRAKÓW

ul. Kalwaryjska 69
30-504 Kraków

krakow@festekipa.pl
tel. 22 299 12 15


REALIZUJEMY ZLECENIA Z CAŁEJ POLSKI – JESTEŚMY W 16 MIASTACH

Wypracowaliśmy procedurę częściowo zdalnej realizacji zleceń. Postprodukcję realizujemy w siedzibie.
Materiał nagrywają operatorzy z 16 miast w Polsce. Dzięki temu mamy krótkie terminy realizacji.

mapa

Zasięg: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Białystok, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń

Braliśmy udział w produkcjach dla firm: